Greenolia
olive oil

UI/UX

01

Το ζητούμενο

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας της ελληνικής εταιρίας παραγωγής & τυποποίησης ελαιολάδου Greenolia, με στόχο την καλύτερη προσέγγιση του εμπορικού κοινού της (έμποροι χονδρικής/λιανικής).

02

Η λύση

Έγινε ανάπτυξη του UX (user experience) με ενθουσιασμό και με εφόδιο την εμπιστοσύνη που επέδειξε η ομάδα της Greenolia. Στόχος ήταν να γίνει η πλοήγηση στο site αλλά και το περιεχόμενό του πιο φιλικό. Ακολουθήθηκε η στρατηγική: Discover – Define – Design – Validate – Develop. Ο σχεδιασμός της Α’ φάσης της ιστοσελίδας πέρασε από έρευνα μέσω ερωτηματολογίων. Έτσι, διασφαλίστηκαν τόσο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου όσο και το ορθό παραδοτέο αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα υπήρξε καλύτερος έλεγχος στα κόστη.

MARKET RESEARCH  • DIGITAL STRATEGY • USER JOURNEY • USER INTERFACE • WEB DESIGN • WEB DEVELOPMENT

START MOBILE

02

Η λύση

Έγινε ανάπτυξη του UX (user experience) με ενθουσιασμό και με εφόδιο την εμπιστοσύνη που επέδειξε η ομάδα της Greenolia. Στόχος ήταν να γίνει η πλοήγηση στο site αλλά και το περιεχόμενό του πιο φιλικό. Ακολουθήθηκε η στρατηγική: Discover – Define – Design – Validate – Develop. Ο σχεδιασμός της Α’ φάσης της ιστοσελίδας πέρασε από έρευνα μέσω ερωτηματολογίων. Έτσι, διασφαλίστηκαν τόσο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου όσο και το ορθό παραδοτέο αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα υπήρξε καλύτερος έλεγχος στα κόστη.

MARKET RESEARCH  • DIGITAL STRATEGY • USER JOURNEY • USER INTERFACE • WEB DESIGN • WEB DEVELOPMENT

END MOBILE

04

Τι είπαν για εμάς

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et


Kerasia, Greenolia